Intellias запустив благодійну Instagram-маску для підтримки жінок

25.11.2021

До акції «16 днів протидії насильству» компанія Intellias та студія FFFACE.ME розробила благодійну Instagram-маску, щоб привернути увагу до проблеми домашнього насильства. За зібрані кошти відремонтують Жіночий центр БО «Горіховий дім».

За даними Міністерства соціальної політики, кожна 5 жінка в Україні стикалася з тією чи іншою формою насильства. Тому щорічно, протягом 25 листопада – 10 грудня Україна долучається до всесвітньої акції, яка має на меті попередження та протидію домашньому та гендерно-зумовленому насильству.

Intellias пропонує усім охочим підтримати міжнародний рух, публічно заявивши про свою позицію. Для цього необхідно запостити сторіз з Instagram-маскою, яка привертає увагу до усталених фраз, що відображають терпимість до насильства.

Долучитись до акції дуже просто:

1. Використовуйте благодійний фільтр «proty_nasylliya»

2. Позначайте Intellias (@intellias_inside) і «Горіховий дім (@walnuthouse.lviv) в публікаціях сторіс.

За кожну опубліковану сторіз, Intellias перекаже 5 гривень на ремонт Жіночого центру БО «Горіховий дім». Тут постраждалі від домашнього насильства жінки зможуть знайти прихисток, пройти реабілітацію та навіть опанувати нову професію, щоб відновити фінансову незалежність.

До збору коштів долучаться і спеціалісти та спеціалістки компанії Intellias. Вони зможуть пожертвувати фонду частину своєї зарплати. Або задонейтити на внутрішній краудфандинговій платформі IntelliShare накопичені смарти — внутрішню корпоративну валюту.

«‎Ми ініціювали цей проєкт, аби досягти відразу декількох цілей. Перш за все, ми хочемо привернути увагу своїх колег та суспільства до неочевидних й часом непомітних передумов домашнього насильства та нагадати, як діяти в таких ситуаціях. По-друге, зібрати кошти й допомогти фонду «Горіховий дім» реалізовувати свою місію з фахової соціальної та психологічної підтримки жінок, що постраждали від насильства» — зазначає Оксана Чивуріна, Director of Talent Marketing в Intellias.

В рамках акції «‎16 днів протидії насильству», в Intellias відбудеться і тематична зустріч жіночої спільноти компанії – IntelliWomen Community, де разом із запрошеною експерткою обговорять питання домашнього насилля та способи запобігання цьому явищу. А троє фахівців й фахівчинь компанії нададуть менторську підтримку командам-учаницям онлайн-хакатону Hack for Locals 3.0: «Спільно проти насильства».

Компанія приділяє багато уваги питанню гендерної рівності та розширенню прав жінок. Навесні цього року Intellias став першою ІТ-компанією в Україні, яка підписала Принципи розширення прав і можливостей жінок, ініційовані Глобальним Договором ООН та агенцією ООН Жінки. Тим самим долучившись до глобального руху за гендерну рівність на робочому місці та у суспільстві. Відтоді в Intellias відбулась серія освітніх заходів, було запроваджено нові проєкти й програми для підтримки вагітних та сімей з новонародженими, а також створена жіноча спільнота IntelliWomen Community.

 

Про Intellias

Intellias – одна з найбільших українських ІТ компаній, яка об’єднує понад 2200 спеціалістів. Розробницькі центри компанії розташовані у Львові, Києві, Одесі, Харкові, Івано-Франківську, Дніпрі та Кракові. Також Intellias представлений у Німеччині, Ізраїлі, США, Саудівській Аравії та Об'єднаних Арабських Еміратах. Компанія займається розробкою комплексного програмного забезпечення та наданням професійних сервісів, спеціалізуючись на автомобільній галузі, навігаційних системах, фінансових та телекомунікаційних технологіях. Технологічними продуктами, які розробляють інженери Intellias, користуються понад 2 млрд. людей. Багато років поспіль Intellias є одним із найкращих ІТ роботодавців за версією DOU – найбільшої ІТ спільноти в Україні. У 2020 та 2021 роках компанія отримала таке ж звання від Forbes Україна, EY та MC.Today. Крім того, Intellias двічі здобув звання «Велопрацедавця року».

 

Про FFFACE.ME

FFFACE.ME – українська студія, яка створює Instagram/Snapchat/TikTok-фільтри та комунікаційні проєкти з доповненою реальністю для клієнтів зі Східної та Західної Європи, Північної Америки та Центральної Азії. Студія запустила першу в Україні цифрову інфлюенсерку Astra Starr, а також активно співпрацює із fashion брендами у сфері цифрової моди.