Надсилай резюме
Підпишись на вакансії
Запитай в рекрутера

Вже більш ніж півроку, з січня 2018 р., в Intellias діє корпоративна програма лояльності з елементами гейміфікації. Вона передбачає винагородження працівників віртуальною валютою, яку можна обміняти на унікальні брендовані сувеніри. Кожен колега в Intellias має свою сторінку на внутрішньому порталі компанії, де відслідковується кількість отриманої ним валюти, “смартів”.

Ольга Дюжева

Senior Director, HR & Recruitment

Ольга займалася впровадження програми. Вона розповіла про запуск програми в Intellias та які її перші результати, а троє наших колег – Вадим, Андрій та Павло – поділилися своїм досвідом користування нею.

Чому вирішили запровадити таку програму? Яка її мета?

Ідея запровадити програму лояльності, як одну з визнаних способів залучення працівників у життя компанії, з'явилася у HR відділу та менеджменту компанії ще декілька років тому. Більшість з нашої команди або читала книги, або чула виступи про те, як успішно працює гейміфікація у компаніях. Так ми прийшли до рішення, що її варто використовувати в Intellias також. Це загальновідомо, що залучені працівники задоволеніші, тому ми дуже хотіли щось зробити у цьому напрямку.

Паралельно ми працювали над покращенням нашої внутрішньої програми рекомендацій, коли можна порадити друга на вакансію і отримати за це бонус. Спостерігали, що багато працівників рекомендували своїх друзів, досить непоганих спеціалістів, але з якихось причин вони не ставали нашими новими колегами. Відповідно, нам захотілося якось заохотити таких співробітників. Тому ми вирішили запустити розширену програму лояльності в компанії, об’єднавши її з програмою рекомендацій. Програма працює вже півроку, нею користується 77% працівників і за цей час вони сумарно зібрали 21132 смартів. Зараз ми думаємо над тим, як її розвинути, розширити.

 

Скільки часу пішло на впровадження?

Після прийняття рішення про запуск, на підготовку і старт програми пішло 2 місяці. Відділ Business Process Management відповідав за технічну реалізацію, а безпосередньо я і відділ HR Marketing — за розробку концепції, вибір та придбання брендованої сувенірної продукції, яку розмістили у корпоративній крамничці.

Чому валюта називається “смарти”?

Коли обирали назву корпоративної валюти, орієнтувалися на корпоративний теглайн smart & comfortable і подумали, чому б не використати слово smart? Більшість обрала цей варіант.

 

Як можна здобути смарти і чи планується розширення програми?

Смарти можна отримати за рекомендації кандидатів, замовників та за річниці роботи в компанії — поки не за кожну, а лише за 1, 2, 5 та 10-ту річницю. Адже в саме ці періоди працівники найчастіше задумуються про можливість змін у професійному житті. А смарти в цьому випадку є приємним, хоч і незначним, заохоченням залишитись у компанії. У майбутньому хотілося б винагороджувати смартами кожен рік колег в компанії.

Ще хотіли б додати до програми винагородження наших колег за виступи на конференціях, семінарах, різних внутрішніх та зовнішніх навчальних заходах. Ми і зараз це робимо — у нас є система грошових бонусів, — але хотілося б ще винагороджувати і корпоративною валютою. Також плануємо нараховувати смарти нашим бренд-амбасадорам — колегам, які схвально про нас відгукуються у соцмережах, наприклад.

У нашому Corporate Initiative Hub (внутрішня система подання пропозицій керівництву компанії) була ідея дарувати смарти на дні народження працівників замість стандартного подарунку, що упродовж року отримують усі колеги. У такий спосіб, кожен зможе собі вибрати з корпоративної крамнички саме те, що йому до вподоби. Ми хочемо реалізувати цю ідею, але маємо побоювання, що колеги будуть забувати обмінювати смарти на подарунок, і вони будуть “висіти”, а подарунку так і не буде.

 

Які були основні складнощі під час запуску програми?

Ми не могли передбачити, яка сувенірна продукція буде подобатися найбільше і стане найпопулярнішою. Також ми зіштовхнулись з тим, що у Львові дуже мало виробників креативних брендованих сувенірів, мало оригінального і якісного. Технічних помилок при впровадженні було декілька, але вони були незначні, і ми їх виправили за перший тиждень.

Які корпоративні сувеніри найпопулярніші?

Найбільшою популярністю користуються сувеніри вартістю у 2, 4 та 8 смартів. Це надувні подушки, бамбукові термогорнята і горнятка з карабіном.

Які перші результати? Чи зріс показник рекомендацій колег?

Спочатку був високий інтерес до програми і суттєве зростання активності рекомендацій. Через деякий час кількість рекомендацій знизилася, оскільки колеги трохи вичерпали своїх знайомих, але загальний показник тримається на вищому рівні, ніж до того.

 

 

Розкажіть про свої враження від користування програмою:

 

Вадим

Product Manager

“Я не один раз безпосередньо зіштовхувався з проблемою найму і знаю як буває складно знайти хороших спеціалістів. Приємно, що в Intellias можна порекомендувати друзів і обміняти отримані за рекомендацію смарти на корпоративний сувенір. Я порекомендував вже більше десяти своїх друзів та знайомих. Звісно, у першу чергу тому, що компанія є дійсно smart & comfortable, не на словах, а на ділі. Отримані смарти обміняв на крутий рюкзак, декілька павербанків, usb-колонку та інші приємні дрібнички. Така програма — дуже класна штука: корисно для бізнесу, приємно для кожного. Це win-win!”

Андрій

Test Engineer

“Я отримав смарти за річницю роботи в компанії — 5 років. Обміняв їх на ланчбокси, фліску, світловідбивачі, бамбукові чашки. Загалом програма подобається, але шкода, що здобути смарти не так легко. Було би б класно, якби додалися ще якісь активності, за які їх можна отримати.”

Павло

Recruiter

“Смарти — це чудово. Якось я згадав, що комунікував з португальцем в'єтнамського походження, який ріс в Голландії, про те, що йому потрібна компанія для розробки його мобільного додатку. Я написав у відділ Sales, познайомив їх і мені нарахували смарти. На що витратив? Ну, закупився рюкзаками, павербенками і ще всілякими речима, як от ранцем для обідів. Це звісно не дрон, але я дуже задоволений. Програма подобається, бо можу “купити” різні дрібнички не виходячи з офісу.”